Залежно від завдань існує 2 варіанти впровадження:
Поетапне впровадження (рекомендуємо)
- Аудит та базове налаштування CRM
- Впровадження наступних модулів:
- Фінанси та документообіг;
- Автоматизація - від процесів CRM-системи до автоматизації всіх бізнес-процесів компанії;
- Управління проектами;
- HR та навчання персоналу;
- Розробка індивідуальних модулів та рішень в залежності від ваших потреб.
- Аналітика та CRM-маркетинг - побудова аналітичних звітів на основі отриманих даних при правильно налагодженій системі.
- Технічна підтримка та доопрацювання в залежності від потреб.
Застосовується в разі, коли:
- потрібно провести повноцінну аналітику бізнес-процесів і налаштувати систему на їх основі;
- необхідно налаштувати і впровадити кілька модулів відразу;
- необхідно доопрацювати існуючу систему.